luni, 3 noiembrie 2008

ORACOOL

1. Nume: Emanuel Armand Caragea

2. Data nasterii: 27 ani, luna August

3. Job: Medic rezident chirurgie plastica si reparatorie

4. Link: http://my.manhunt.net/Emanuel_Emanuel



......................................................................................................

5. Nu ai cum sa scapi de aceasta intrebare, ce faci de arati asa...bine?

Emanuel: Un regim de viata sanatos intotdeauna te face sa arati bine...asta include sport zilnic si o alimentatie sanatoasa!

6. In ce masura iti sunt folositoare produsele cosmetice?

Emanuel: Folosesc produse cosmetice, sunt bune in special pentru hidratare, ma refer la creme in general.

7. Ce parte a corpului tau iti place cel mai mult?

Emanuel: Fata si ochii! Mi s-a spus ca de multe ori ca am cea mai perfecta fata, pe care rar o intalnesti! Imi place exresivitatea look-ului meu...fara modestie! Din punctul meu de vedere modestia e pentru prosti! E important sa te cunosti si sa te apreciezi.

8. A ce mirosi?

Emanuel: Nu stiu...dar intotdeauna miros frumos.

9. Ce nu iti place la tine?

Emanuel: Sunt cam impulsiv, dar lucrez la asta!

10. Ai participat la o competitie Mister in Budapesta, poti da cateva detalii?

Emanuel: Da. E adevarat, am acceptat sa reprezint Romania la Mr. Gay Europe tocmai pentru conturarea noastra, a homosexualilor, ca forme de viata pamantene si nu provenite din sfere extraterestre!

11. Asta da competitie...ce pozitie ai ocupat?

Emanuel: Din cele 23 de tari participante am reusit sa aduc Romania in finala, iar in cele din urma am ocupat locul 4. Cu toate acestea, presa internationala a declarat ca eu am fost singurul care am avut ceva de spus in aceasta competitie, ceilalti au venit sa intalneasca alti baieti. importanta e impresia lasata in urma!

12. Felicitari! Romania a fost pentru prima oara in Mr. Gay Europe?

Emanuel: Da! Pentru prima oara cineva a avut curajul sa reprezinte Romania intr-o competitie internationala de Mister Gay Europe.

13. Cu ce te-ai ales dupa aceasta experienta?

Emanuel: In primul rand cu o experienta extraordinara...si cu organziarea pentru prima oara la Bucuresti a competitiei Mr. Gay Europe. Mi-am tinut aceasta promisiune!

14. Cand a fost acest concurs?

Emanuel: A fost anul acesta in primavara la Bucuresti.

15. A iesit cum ti-ai dorit?

Emanuel: Am reusit sa organizez ceea ce a fost un mare lucru. In Romania e mai greu cu organizarea sau mai bine zis cu colaborarea si intelegerea celor implicati. Pentru a participa la un concurs de genul acesta trebuie sa ai personalitate, educatie, charisma...concurentii nu prea au avut aceste calitati! Poate din acest motiv anul acesta nu a reperezentat nimeni Romania la Mr. Gay Europe. sincer imi pare rau!

16. Ce parere ai in general despre barbatii romani?

Emanuel: In majoritate sunt frumosi, destepti, ingeniosi dar toate aceste calitati sunt umbrite de sistemul romanesc de traditie...de ipocrizie!

17. Ce crede Emanuel ca e BARBATUL?

Emanuel: Barbatul e un termen inventat ca multe altele, din nevoia de a defini ceva. Dar barbatul ca si semnificatie trebuie sa fie partea masculina, frumoasa, virila, inteligenta, protectoare si sexuala.

18. Daca ai fi fost in locul lui Dumnezeu, tu cum ai fi creat barbatul?

Emanuel: L-as fi creat exact asa cum este...nu e nimic de schimbat! Poate mai multa minte unora!

19. Ce chiloti ambaleaza cel mai bine "pachetelul" tau?

Emanuel: Boxeri...dar si alt gen de lenjerie intima, depinde de ocazie!

20. Ce intrebare mai trebuia sa pun?

Emanuel: Intrebarea care mi-o pune de obicei majoritatea: Cum stai cu dragostea?

Masculin: Si?

Emanuel: Well...ma iubeste lumea

0 comentarii:

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP